Nevim jak Skoda Scala a jine znacky ale Teslu znam moc dobre. Problem bude evidentne v tom ridici a u nemcu me to neprekvapuje kort nemecky soudy apod. Ja s dotykacem nemam problem, nevim o nikom kdo by s nim mel problem, dokazu to stejne po slepu jak tlacitka. Pravda ale bavim se jen o Tesle, nevim moc jak to je u jinych znacek. Zalezi co to je za auto no, nektere vozdla to maji v dotykaci vazne blbe nastavene ze se tam clovek musi dlouze proklikavat. Jinak je to o zvyku, kdo nezkusil a nezvykl si tak nepochopi. Smutne jak si nekteri hraji ze jsou nejchytrejsi na vse ze vi co je nejlepsi v autech, lepe nez lidi co to vyzaduji i nez vyrobce atd. Jednou jsou to radoby odbornici na auta pak na rakety do vesmiru pak zas na leciva, na ekonomiku atd. Pripomina mi to hospodu, tam taky kazdy si hraje na profika na vse.
Nebo stary dedky apod. co rikavaji za nasich mladych let bejval svet jako kvet.
Nedivim se ze na plne care prohravaji (neni to podle nich) pokazde hah. Je to jako by este lide jezdily na konich a mely by najednou prejit do auta tak budou tez na kde co nadavat ze jaky i*iot to vymyslel a presto dnes to povazujeme uz za normalni. Spravne by se melo koukat i na tlacitka (spousta tlacitek byva stejnych a jak dotykac tak tlacitka je jen na naucenem pohybu a semtam mrknutim co nezabere ani vterinu). Ale v minulosti ani my jsme na ne nekoukaly stejne tak ted moc nekoukame na display. Me se zase libi u modelu 3 vic ten jeden display nez u meho model s display + tachometr, tachac je u vsech aut jakekoliv znacky a vsichni vime k cemu slouzi. Programovatelna/nastavitelne tlacitka na volantu delaji taky sve u nekterych aut. Navic mrknuti na display kdyz uz nezabere ani cast vteriny je to stejne jako kouknout na tachometr. To ho rovnou mohou zrusit coz Tesla dela u novejsich modelu, kdyz uz jsou na dotikaci tlacitka tak klidne i tachometr jak ma model 3, jen se to musi udelat dobre a ne blbe. Vsadim se ze za nekolik let to v nemecku zase povoli, schopny toho jsou dost ti nahore. Povoluji/zakazuji mnohdy kde co jak se jim hodi. Ja osobne tlacitka uz nemusim ma to vic nevyhod nez vyhod. Ale tak u me je to uz o tom zvyku, me by se nechtelo zvykat znovu na rozhazene tlacitka vsude mozne. Me navic vadi mit zaspinene auto a nez cistit tlacitka, jeho spary atd. tak tady jednoduse utru display a mnoho dalsich vyhod. Ja na nejake blaboly nedavam ze vse nove stoji za prd, Vetsinou to delaji lidi co to nemaji dost vyzkousene nebo se jim to nehodi. Mnozi lide bouraly i kvuli tlacitkumi, spis by se ridici mely naucit pouzivat sve auto nez vyrazi do ulic, jestli neumi ovladat display nebo tlacitka tak je to problem u nich ve vetsine pripadech. Me spis prijde ze plno lidi by nemely mit ridicak a ani zbrojak jelikoz s tim neumi zachazet. Nevim ani moc presne co na tom chtel na steracich nastavovat kdyz ma model 3. Jinak u Tesly jsou stale paky za volantem, coz ne vsechno se da nahradit uplne jednoduse ted. Ono v tom nemecku ani nepochopily to s tim autopilotem stejne tak lidi co to zneuzivaji pritom i sama Tesla varuje ze by se rizeni mela venovat pozornost i pri zapnutem autopilotovi. Dost lidi moc nepremysli a sezerou kdejaky blabol na netu, dost je tim proslule autoforum ktere mele blaboply ktere lze do par vterin vyvratit jednoduse. Autopilot jen setri unavu ale ruce a nohy maji byt stale pripravene ihned zareagovat. Ano je znamo ze autopilot muze pomoci i pri mikrospanku, infarktu ci nejakem zdravotnim problemu ale nedoporucuji ho zneuzivat. Ale smeju se jak to tem hejtrum nevychazi ty jejich lzi pokazde je nekdo nekde vyvrati a dokonce velka cast hejtru uz hejtrama ani nejsou jelikoz si zjistily a vyzkousely jak to v realu je. Jak se rika, za vsim hledejte cloveka, ktery stejne pokazde svou vinu hazi na nejakou vec. Pripomina mi to ty nektere odpurce strelnych zbrani ktery vidi taky problem v samotnych zbranich, inteligenci jsou na tom uplne stejne jako ti odpurci vseho noveho v autech atd. Si pamatuji dobu kdy jsme nemecko povazovaly za celkem dobrou zemi, ale ta doba je uz pryc. U nas i jinde ve spouste zemich se spousta hovadin (nevytvari tolik zakazu) nevytvari, hlavne v tech zakazech v autech, zbranich atd. Kde jsou blby ridici atd. tak se vytvari asi tak nejvic zakazu. Inteligentni clovek nepotrebuje mit na vsechno navod co muze a nemuze, tak pro takoveho zakaz je k nicemu jelikoz stejne pred zakazem neporusoval to co je ted v zakazu. Kdyby lidi nebyly blby tak by byly zakony jednodussi jelikoz by nebylo tolik zakazu. Jinak asi tusim proc nekteri nemci nahore (soudce atd.) spis nadavaji na neco takoveho ze je neco na dotykaci apod. Kvuli blbosti lidi (ne jen kvuli blbosti) pocitam s tim ze zakazu bude mnohem vic. Jinak si pamatuji kdyz jsme jezdily pred hromady let s prately vylety tak po ceskych dalnicich kdo jezdil jako nejvetsi prasata byly casto nemci. Ale to uz je mimo vlakno.