Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
No právě a nevíš, co koupíš. Jestli ten před tebou se o to náležitě staral.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Treba si viac prečítať podobných recenzií. Aby človek nekúpil vrak. https://www.tipcars.com/magazin/odborne ... rican.htmlJariiik píše:Mna by zaujimal vas nazor na auto Kia Sorento prva generacia...ma redukciu a podla verzie je 4x4 bud automaticke (malo by zopnut pri preklze zadnych samo) alebo sa zapina ovladacom natvrdo. Rocnik co najpozdejsi, kvoli veku. Na Slovensku ich je celkom hodne....
Odvezie okolo 800kg a legalne potiahne 2.8t vozik.
Každá značka, či model má dáke slabiny. U ojetin sú verejne známe. A dobrým servisom, prevenciou a kontrolou slabín sa dá auto udržať pomerne spolahlivé....
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
- Co si myslíme, není názor, ale mínění.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
- Abychom mohli mít názor, musíme mít argumenty.
- Argument je důkaz, doklad.
- Diskuze je výměna argumentů.
- Cílem výměny je rozebrat věc z více úhlů pohledu, ne vyhrát.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
jo..a prej to kupujou arabský šejkové....jim řekli "plovoucí" a oni si asi myslí, že "koráb pouště"
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Ad diskuse vo gumách na Dustera i cokolif jinýho:
Ale přezouval jsem GoodYear Wrangler Duratrac (psal o nich malajizva pár stránek nazad) a z těch sem měl velmi pozitivní dojmy, měkká směs, na téměř MT gumu bohaté lamelování, vzorek něco mezi agresivnějším AT a silničnějším MTčkem, k tomu vemi pochvalné reference majitele (má je půl roku a nejzedí těžký terén, ale v zimě prý dobrý a v běžném terénu (neupravená L200) taky dobrý) - celkový dojmy sou že je to velmi nadějnej kandidát na celoroční rozpadlickou gumu která se neztratí ani na sněhu a zároveň ani v běžným terénu (!! - to jsou naprosto protichůdný požadafky a je velmi těžké najít gumu která tohle umí), daní za tohle bude asi nižší km náběh - ale díky za něj, já mám BFG AT a sice se nedají zjezdit (běžně přes 100tkm) ale na mokrý silnici či na sněhu žádná hitparáda teda.
Mno, tak sem ten výkřik gumárenský techniky (BFG AT KO2) držel v rukách. Sou hnusný, tvrdý (gdyby to na boku nemělo vylisováno R tak bych řekl že držím v prackách diagonálu), nevyvážitelný (přes všechnu snahu, převážení prázdnejch disků a votáčení gumy na disku bylo jediný řešení namlátit tam po v průměru 50g volova na stranu a vajíčkoidní byly samozřejmě furt) - a to byly hrdě voznačeny nápisem Made In USA Vole. Taky mě přeqapila relativně tvrdá směs a hlavně výrazné snížení (i tak nevelkého) počtu lamel - přitom se bouchali do hrudě že budou lepší na sníh neš původní BFG AT - takže s tou přilnavostí v zimě bych nějak moc nepočítal.K4cer píše:... BFG AT jsou dost dobrý, ale jsou spíš tvrdší, sice vydržej neuvěřitelný kilometry, ale za cenu horší přilnavosti na sněhu. Ale BFG teď začli dělat novší verzi (AT KO2 nebo tak nějak), a prý je měkčí a tedy lepší na sníh...
Ale přezouval jsem GoodYear Wrangler Duratrac (psal o nich malajizva pár stránek nazad) a z těch sem měl velmi pozitivní dojmy, měkká směs, na téměř MT gumu bohaté lamelování, vzorek něco mezi agresivnějším AT a silničnějším MTčkem, k tomu vemi pochvalné reference majitele (má je půl roku a nejzedí těžký terén, ale v zimě prý dobrý a v běžném terénu (neupravená L200) taky dobrý) - celkový dojmy sou že je to velmi nadějnej kandidát na celoroční rozpadlickou gumu která se neztratí ani na sněhu a zároveň ani v běžným terénu (!! - to jsou naprosto protichůdný požadafky a je velmi těžké najít gumu která tohle umí), daní za tohle bude asi nižší km náběh - ale díky za něj, já mám BFG AT a sice se nedají zjezdit (běžně přes 100tkm) ale na mokrý silnici či na sněhu žádná hitparáda teda.
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
My máme letos nově BGF AT KO2 taky obutý, ale na mokru dobrý, ani v zatáčkách to neujíždělo, ani ESP do jízdy do zatáček nekecalo. To jsem se divil. Poslední "hodně mokro" - ve středu byl docela chcavec v Praze až po Poděbrady, po dálnici 130 a taky v poho, jen skoro všichni zdržovali. S BGF AT porovnávat nemůžu, neměl jsem. Před tím tam byly nějaký Goodyeary a ty byly teda na vodě horší. Na zimu dávám zimáky, jezdí s tím žena, tak ať má komfort.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Duratrac je skvělá volba, jen to nepůjčujte manželce:
Foedum inceptu, foedum exitu.
Quis autem custodiat ipsos custodes?
Quis autem custodiat ipsos custodes?
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Strelec45: já sem na nich nejel, akorát sem mu je vobouval. Já nad těma KO2kama taky uvažoval, ale po tom co jsem si je vohmatal fakt ani náhodou - je možný že ty gumy fakt nejsou tak špatný jak se tvářej, ale z dojmů jsem byl velice zklamanej (a to mi těch gum přes pracky prošlo fakt dost) a za vlastní peníze to riskovat nebudu.
Terénní gumy mám, ale na běžný ježdění po městě je jich škoda, nehledě na spotřebu a velmi zábavný chování na zasněžený silnici; takže bych potřeboval hlavně na zimu něco přívětivějšího, ale zároveň nutně potřebuju zachovat alespoň nějakou průchodnost v terénu, což jasně vylučuje zimní i ATčka.
Malajizva: tohle nebude manželkou, to bude zlomyslníkem - jen tak volně ležící kus roxoru se běžně nevyskytuje a i když ano, tak se ležící do gumy nezapíchne.. spíš bych soudil na napichaný kousky někde v kolejích.
Terénní gumy mám, ale na běžný ježdění po městě je jich škoda, nehledě na spotřebu a velmi zábavný chování na zasněžený silnici; takže bych potřeboval hlavně na zimu něco přívětivějšího, ale zároveň nutně potřebuju zachovat alespoň nějakou průchodnost v terénu, což jasně vylučuje zimní i ATčka.
Malajizva: tohle nebude manželkou, to bude zlomyslníkem - jen tak volně ležící kus roxoru se běžně nevyskytuje a i když ano, tak se ležící do gumy nezapíchne.. spíš bych soudil na napichaný kousky někde v kolejích.
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
běžná praxe na jakékoliv montářní lince v automobilce. Tohle ještě nic není, sem viděl jak týpek ve škodovce leštil zinek na dveřích bo byl krabatý, až tam žádný nezůstal. Pak se mlžeš divit že ti prostě jedny dveře reznou a jiné ne.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Takhle se lícujou i nový díly po havárce auta. Fakt běžné, ale vypadá to pro nezasvěceného divně, to beru.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Mno, tak jsem si chtěl koupit nějaký gumy, který budou v zimě míň adrenalinový než MPT šípy.
Chtěl jsem.
GY Duratrac v dospělý velikosti nejsou a bůhví jesli budou, nějakej problém u výrobce.
Simex JT nejsou a nebudou, jedině že bych si je nechal poslat z Ruska.
Insy jsem měl a žádný velký nadšení, a Silverstony sou naprosto tragický.
Tím nabídka terénních pneu končí a všichni mi nadšeně cpou polosilniční MTčka.
Fuj.
Chtěl jsem.
GY Duratrac v dospělý velikosti nejsou a bůhví jesli budou, nějakej problém u výrobce.
Simex JT nejsou a nebudou, jedině že bych si je nechal poslat z Ruska.
Insy jsem měl a žádný velký nadšení, a Silverstony sou naprosto tragický.
Tím nabídka terénních pneu končí a všichni mi nadšeně cpou polosilniční MTčka.
Fuj.
Můžeš bejt osel, ale musíš si umět poradit :>
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
no já vozím na Jimnym GoodYear WRANGLER AT/SA a jsou super na suchu - kameny, ostrý skály, i štěrk a tak...ale ve sračkách (sníh, bahno) je to horší, ten dezén se rychle zanese a pak to hrabe
ty Duratrack vypadaj dobře, bohužel na Jimnyho se ani nevyrábí v patřičném rozměru
Vraníky mi všichni vymlouvají, že je to nevyvážené a dobré jen pro pomalou jízdu v terénu
ty Duratrack vypadaj dobře, bohužel na Jimnyho se ani nevyrábí v patřičném rozměru
Vraníky mi všichni vymlouvají, že je to nevyvážené a dobré jen pro pomalou jízdu v terénu
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Hlopi, na zimu jedine zimne.
Kto nepozná prístav, do ktorého pláva, tomu žiaden vietor nie je dosť dobrý.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Toyota zkřížila SUV s dodávkou
https://auto.idnes.cz/crossover-toyota- ... aktual_fdv
https://auto.idnes.cz/crossover-toyota- ... aktual_fdv
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
No nevím, že by návrh?
https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3 ... -internetu
https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3 ... -internetu
Až v pekle nebude volného místa, pak mrtví budou bloudit po zemi.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
což o to, mě se to líbí...ale bude to stát balíkLyster píše:Toyota zkřížila SUV s dodávkou
https://auto.idnes.cz/crossover-toyota- ... aktual_fdv
tak snad až se to objeví v bazaru...
\(^_^)/
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Lepší je zbraň mít a nepotřebovat, než potřebovat a nemít...
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Ptal jsem se na offroad foru, ale zeptám se i tady, třeba někoho něco napadne o čem nevím.
Hledám nějaké auto do lesa, na stavbu, na ryby, které už semnou zůstane na furt. Akorát mám specifické podmínky a to:
Menší velikost (kraťas), motor bez elektroniky, co nejméně vybavení, rám, zadní špéra, servo, nejlépe jen diesel. Exteriér co možná nejvíce jednoduchý kvůli prevenci koroze, tažné musí mít 750kg nebržděnej.
Takže kvůli poslední podmínce vypadávají všechy drobci typu vitara a pod.
Co jsem tak dohledal tak možnosti asi jsou.
1. Pajero první generace, ale tam nevím jak je to s motorem a elektronikou
2. Patrol 160/260 - nemá špéru a v krátké verzi sem neviděl více jak dvoumístnou verzi
3. Patrok Y60 - není možné sehnat ve verzi bez turba pokud nepočítám raritu 4.2D, ale pro mé použití zbytečný objem. A má už kravinky jako okna v elektrice a podobně, ale je to asi nejpravděpodobnější kandidát. Jen je zbytečně velkej.
4. Ještě sem objevil toyoutu řady 70 - ta má většinou také turbo a nevyznám se v těch verzích, mají jich docela dost (70,73,76 jde mi z toho hlava kolem).
Cena od 50 do 150 tis. Ideálně kolem 100.
Prohlídnul jsem všechny inzeráty na offroadforu a nic mi do oka nepadlo.
Napadá ještě někoho nějakej kandidát po kterém koukat v inzerátech? Čím více jezedácké tím líp.
Hledám nějaké auto do lesa, na stavbu, na ryby, které už semnou zůstane na furt. Akorát mám specifické podmínky a to:
Menší velikost (kraťas), motor bez elektroniky, co nejméně vybavení, rám, zadní špéra, servo, nejlépe jen diesel. Exteriér co možná nejvíce jednoduchý kvůli prevenci koroze, tažné musí mít 750kg nebržděnej.
Takže kvůli poslední podmínce vypadávají všechy drobci typu vitara a pod.
Co jsem tak dohledal tak možnosti asi jsou.
1. Pajero první generace, ale tam nevím jak je to s motorem a elektronikou
2. Patrol 160/260 - nemá špéru a v krátké verzi sem neviděl více jak dvoumístnou verzi
3. Patrok Y60 - není možné sehnat ve verzi bez turba pokud nepočítám raritu 4.2D, ale pro mé použití zbytečný objem. A má už kravinky jako okna v elektrice a podobně, ale je to asi nejpravděpodobnější kandidát. Jen je zbytečně velkej.
4. Ještě sem objevil toyoutu řady 70 - ta má většinou také turbo a nevyznám se v těch verzích, mají jich docela dost (70,73,76 jde mi z toho hlava kolem).
Cena od 50 do 150 tis. Ideálně kolem 100.
Prohlídnul jsem všechny inzeráty na offroadforu a nic mi do oka nepadlo.
Napadá ještě někoho nějakej kandidát po kterém koukat v inzerátech? Čím více jezedácké tím líp.
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
Tak to by mne po tomto víkendu taky zajímalo
You cannot kill me as I am already dead!
Re: Výběr rozpadlicko-civilního automobilu
"trochu" si připlať a kup si Gčko. Bývají bratru za 200-400 litrů v letech kolem 1985.
Já vím, blbej nápad.
Já vím, blbej nápad.
Všeliké to kvaltování, toliko pro hovado vhodné jest.