Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Co mas presne za LR ?
- Fabulous
- Administrátor
- Příspěvky: 8794
- Registrován: 17.09.2011 21:33
- Pohlaví: nevím, skryto ve špeku
- Bydliště: Praha a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Jo jo, Unimog je vazne skvely, ale je to draha varianta.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06.09.2012 12:33
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
LR SIIA 88" 2,25 benzin, Truck Cab nebo plachta nebo pevná střecha podle chutiMRAK píše:Co mas presne za LR ?
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Při brouzdání na netu jsem našel ideální dopravní prostředek pro PA dobu!! V podstatě zadarmo, každý šikovnější člověk si může takovej udělat, nezávislej na PHM a taky EMP ho neohrozí ...
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
a ten objem nákladu by závidela aj š.fabia
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Pro naše podmínky je asi ideální skříňová V3S.
Projede skoro všechno, a v případě kdy EMP, ať už ze slunce nebo bomba "vypne" všechno elektronický, tak ve vejtřasce ti maximílně přestanou jít stěrače. Budeš na to holt muset myslet, a parkovat na kopci
Projede skoro všechno, a v případě kdy EMP, ať už ze slunce nebo bomba "vypne" všechno elektronický, tak ve vejtřasce ti maximílně přestanou jít stěrače. Budeš na to holt muset myslet, a parkovat na kopci
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
V3S ma vzduchem pohanene sterace, ne? A kdyz je potreba, da se predni okna odklopit zcela;)
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Zdravím.
1) V3S je hroznej žrout paliva,
2) špatně se startuje zvláště v zimě, (dávali jsme ji přečíst rudé právo)
3) má taky startér a dynamo (nebo alternátor ?) EMP je spolehlivě vyřadí.
A kopec nejni všude, navíc pochybuji, že by se dala ta potvora nastatovat pouze rozjezdem z kopce.
4) Ten kravál (díky vzduchovému chlazení)je slyšitelný na kilometry.
5) malá rychlost, je dle mého podmotorovaný.
6) řazení je úplně na hov*o.
7) kdo v něm jel 50-100 km vylez skoro mrtvej a necítil ruce od volantu. Prostě je to jankovitej kůň.
8) do Pa jen přes mou mrtvolu, i kolo je lepší volba.
9) nelíbí se mě.
10) nemám ji a ani neplánuji koupi.
Moje desatero nevýhod.
Jediný co ji ctí, že projede snad všude.
Miki.
1) V3S je hroznej žrout paliva,
2) špatně se startuje zvláště v zimě, (dávali jsme ji přečíst rudé právo)
3) má taky startér a dynamo (nebo alternátor ?) EMP je spolehlivě vyřadí.
A kopec nejni všude, navíc pochybuji, že by se dala ta potvora nastatovat pouze rozjezdem z kopce.
4) Ten kravál (díky vzduchovému chlazení)je slyšitelný na kilometry.
5) malá rychlost, je dle mého podmotorovaný.
6) řazení je úplně na hov*o.
7) kdo v něm jel 50-100 km vylez skoro mrtvej a necítil ruce od volantu. Prostě je to jankovitej kůň.
8) do Pa jen přes mou mrtvolu, i kolo je lepší volba.
9) nelíbí se mě.
10) nemám ji a ani neplánuji koupi.
Moje desatero nevýhod.
Jediný co ji ctí, že projede snad všude.
Miki.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
tohle je muj sen, bohuzel svedska armada jich vetsinu sesrotovala:
http://www.youtube.com/watch?list=WL988 ... detailpage
http://www.youtube.com/watch?list=WL988 ... detailpage
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
dostupnější je Pinzgauer http://www.youtube.com/watch?v=RNtpQvhGBB0 z rakouska
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Volvo a Pinzgauer jsou super, ale bohužel za tu cenu už seženeš unimoga, který by dle mého názoru měl větší užitnou hodnotu.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
miki - obávám se že tak docela nemáš pravdu
Zdravím.
1) V3S je hroznej žrout paliva - 30l nafty není tak moc, UAZ žere 15 - 20l benzínu, jakékoliv auto bez elektroniky není úsporné
2) špatně se startuje zvláště v zimě - pokud máš vpořádku tlaky, vždy můžeš pomoct etérem
3) má taky startér a dynamo (nebo alternátor ?) EMP je spolehlivě vyřadí.
A kopec nejni všude, navíc pochybuji, že by se dala ta potvora nastatovat pouze rozjezdem z kopce.
Natočit se dá klikou (zkoušeli jsme to) a bez elektriky akorát nesvítíš a neblikáš, ale jedeš
4) Ten kravál (díky vzduchovému chlazení)je slyšitelný na kilometry. - opět, záleží na údržbě
5) malá rychlost, je dle mého podmotorovaný. - můžeš sehnat M2, ta jede 80km/h
6) řazení je úplně na hov*o. - nechápu, to si ještě nejel v GAZu 66
7) kdo v něm jel 50-100 km vylez skoro mrtvej a necítil ruce od volantu. Prostě je to jankovitej kůň. - dovolím si nesouhlasit
Nevím s čím ji srovnáváš, ale je potřeba ji srovnávat s auty co jsi schopen pořídit a provozovat se podobnými náklady.
Zdravím.
1) V3S je hroznej žrout paliva - 30l nafty není tak moc, UAZ žere 15 - 20l benzínu, jakékoliv auto bez elektroniky není úsporné
2) špatně se startuje zvláště v zimě - pokud máš vpořádku tlaky, vždy můžeš pomoct etérem
3) má taky startér a dynamo (nebo alternátor ?) EMP je spolehlivě vyřadí.
A kopec nejni všude, navíc pochybuji, že by se dala ta potvora nastatovat pouze rozjezdem z kopce.
Natočit se dá klikou (zkoušeli jsme to) a bez elektriky akorát nesvítíš a neblikáš, ale jedeš
4) Ten kravál (díky vzduchovému chlazení)je slyšitelný na kilometry. - opět, záleží na údržbě
5) malá rychlost, je dle mého podmotorovaný. - můžeš sehnat M2, ta jede 80km/h
6) řazení je úplně na hov*o. - nechápu, to si ještě nejel v GAZu 66
7) kdo v něm jel 50-100 km vylez skoro mrtvej a necítil ruce od volantu. Prostě je to jankovitej kůň. - dovolím si nesouhlasit
Nevím s čím ji srovnáváš, ale je potřeba ji srovnávat s auty co jsi schopen pořídit a provozovat se podobnými náklady.
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
Na to co uveze a co projede je spotřeba celkem malá. Taková Tatra 815 8x8 měla v létě spotřebu 55l a v zimě 65l. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že v bahně Tatra zapadla a plně naložená V3S projela. Tatra si sedla na tubus a byl konec. Nakonec to všechno odvozila V3S a Tatra stála na zpevněném povrchu. Ve skříňové V3S můžeš mít kamínka a když to přeženu, tak si tam můžeš dát něco takového a v zimě si i uvaříš. http://www.beskydkrby.cz/sp-kvs-tp9100.html Když k tomu připojíš přívěs A3S na spaní, tak budeš mít 2+0 s komfortem. http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... spani.html Náhradu za V3S hledali 50 let. http://m.ihned.cz/c1-54847010-vojaci-hl ... e-projekty
Re: Bug Out Car - jaký nejlepší vůz?
ad V3S: hledali 50 let a nejsem si jisty ze opravdu nasli.
ad pinzgauer: obvykla prodejni cena je kolem 9000 dolaru, u volva 20000 SEK. navazal jsem kontakt s jednim nemcem, ktery si ho byl koupit na aukci prebytku ve svedsku a dal za nej 22000. Pruser spociva v nahradnich dilech. volvo sice tvrdi ze servisuje vsechny svy vozejky vsude po svete, ale na to jim po PA asi nikdo koukat nebude... co UAZ 452 ve verzi sanita spis nez 469? ulozis tam 4 lidi, nebo dva lidi a materialu habakuk
ad pinzgauer: obvykla prodejni cena je kolem 9000 dolaru, u volva 20000 SEK. navazal jsem kontakt s jednim nemcem, ktery si ho byl koupit na aukci prebytku ve svedsku a dal za nej 22000. Pruser spociva v nahradnich dilech. volvo sice tvrdi ze servisuje vsechny svy vozejky vsude po svete, ale na to jim po PA asi nikdo koukat nebude... co UAZ 452 ve verzi sanita spis nez 469? ulozis tam 4 lidi, nebo dva lidi a materialu habakuk
Re: Auto do nepohody
dost mi to pripomina taky bazmeg co sme sa na tom vozili v syrii.. dokonca to dokaze jazdit sposobom: strecha-kolesa-strecha-kolesa-strecha-kolesa-bok:-)
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/73754
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/73754
Re: Auto do nepohody
To video v úvodu je zřejmě z natáčení Top Gear v Johannesburgu, kde byla původní velice vtipná reportáž o Marouder - tady jí máte: http://www.youtube.com/watch?v=cDoRmT0iRic
Re: Auto do nepohody
Autům po pravdě moc nerozumím... ale když jsem se bavil takle se znalým člověkem řekl..nejvhodnější do roku výroby 1990-95... hold v tom ještě není dost elektroniky..kurvítek